Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen.
Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri nakupu v spletni trgovini.
Nekatere slike so simbolične.
Dobavni rok začne teči na dan prejema potrdila o plačilu oziroma od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da se Vam zahvaljujemo za naročilo. Dobavni rok je takoj iz zaloge ali v izjemnih primerih Vas kontaktiramo in se dogovorimo za morebitni dostavni rok. Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani že naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V primeru, da izdelki niso na zalogi, vas bomo po elektronski pošti obvestili o nameravanem roku dostave.
Strošek dostave je že vračunan v znesek naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate dodatnih stroškov. Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenija ali preko POŠTA Slovenije
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.
Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s plačilno kartico saj ima GLS vzpostavljen Bankart servis.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno trgovino), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.
V primeru, da se kurir in stranka izrecno dogovorita, se lahko paket dvigne tudi na paketomatu, kjer je plačilo možno samo s plačilno kartico. V primeru, da se dogovorita, da se pošiljka lahko dvigne pa Petrolu ali OMV poslovalnicah, pa Petrol in OMV zaračunata stranki 1,50 eur stroška.
Seznam paketnih trgovin se nahaja na spodnji povezavi: http://www.gls-slovenia.si/
DOSTAVA V TUJINO
Trenutno ne dostavljamo v tujino. V kolikor ste iz tujine in bi želeli naročiti blago, Vam blago lahko dostavimo na naslov, ki je v
Sloveniji. Za več informacij smo dosegljivi na tel. št. 00386 4033 2445 ali nam pošljite mail na natursens7@gmail.com
Ob nakupu v vrednosti 50 EUR ali več, vam kupljeno blago dostavimo brezplačno!
Izdelke se plača ob prevzemu blaga, torej ob povzetju. Kupec plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano.
Pri plačilu po predračunu prihranite 0,70 € kar predstavlja strošek nakazila v primeru dostave Po povzetju. V primeru da naročite Po povzetju vam dodatno zaračunamo 0,70 €, kar predstavlja strošek nakazila, ki nam ga zaračuna kurirska služba.
Od 24.09.2021 pa se znesek odkupnine spremeni na 1 €.
Stroški paketnega pošiljanja: (program glede na višino zneska navede oz ponudi ustrezen znesek odkupnine)
GLS: 0 - 24,99 eur = 2,90 eur
25 - 49,99 eur = 2,70 eur
Pošta Slovenije: 3,80 eur
PLAČILO PO PREDRAČUNU
V primeru, da izberete plačilo po predračunu vas prosimo, da v roku treh dni nakažete skupni znesek naročila na transakcijski račun SI56 56047500001689403 (Nova Kreditna banka Maribor d.d., Ulica Vita Kraigherja 4, 2000 Maribor). Pri plačilu vnaprej bomo z izvedbo naročila počakali do prejetja obvestila o izvršenem plačilu.
Metoda plačila preko spletne banke je med vsemi načini plačila zagotovo najvarnejša in najhitrejša in je zato tudi najbolj zaželena.
PLAČILO PO POVZETJU
Naročeno blago plačate dostavljavcu, ko ga dostavi na željeni naslov.
POSTOPEK NAKUPA
- s klikom na gumb "dodaj v košarico" artikel dodate na seznam vašega naročila
- izdelek iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb "simbol koša"
- ob spremembi količine, kliknete na gumb "+" kjer povečujete količino
- po pregledu naročila, kliknete na gumb "na blagajno"
- če imate promo kodo vnesete v prazen prostor ter kliknete na gumb "v redu"
- vnesete poštno število
- označite dostavno službo GLS ali Pošta Slovenije in kliknete na gumb "posodobi seznam dobaviteljev"
- preverite svoje podatke in kliknete "naprej"
- v kolikor se želite registrirati vnesete svoje podatke in se prijavite ali pa opravite hiter nakup, kjer vnesete svoje podatke
- v kolikor želite prejemati naše naše e- novice ali posebne ponudbe naših partnerjev to označite.
- vnesite naslov za dostavo, označite zasebnost strank in kliknite "nadaljuj"
- v kolikor želite dodati drugi naslov to lahko uredite in potrdite s klikom na zelen gumb "posodobi, " vnesete podatke in kliknite "shrani".
- če želite napišite komentar in kliknite "naprej"
- izberete način dostave in kliknete "naprej"
- označite, da se strinjate s pogoji poslovanja, kliknite gumb "naprej"
- izberite plačilo (opozori vas o zaključku in plačilu naročila), potrdite naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti
- na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli avtomatsko generiran izpis naročila
- v kolikor želite spremljati vaše naročilo, lahko kliknete na beležko na desni strani "spremljaj svoje naročilo"
V spletni trgovini so omogočena osnovna sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer preverjanje ustreznega
zapisa naslova,
kot tudi e-naslova, prav tako spletna stran uporabnika opozori, če ne izpolni vseh zahtevanih polj.
Pred zaključitvijo nakupa je na voljo povzetek, v katerem stranka lahko ponovno preveri in uredi vpisane podatke.
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na podjetju. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme
na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu.
Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov natursens7@gmail.com ali pisno na sedež podjetja.
Pridružujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine.
Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.
Natur sens d.o.o. po zaključeni obdelavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun in sicer v pdf formatu ali kot scan računa na e-naslov kupca.
(Original račun vedno priložimo v paket)
V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Varovanje osebnih podatkov:
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.
Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletni nakupovalni center in njegov upravljavec
dobro skrbita za varnost vaših osebnih podatkov in spoštujeta vašo izbiro za njihovo nameravano rabo.
Vsako pritožbo in reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
Pritožbe in reklamacije na izdelke oziroma storitev lahko sporočite na naslov:
Natur sens d.o.o
Ložice 28,
5210 Deskle
Na zgornji naslov ali po e-pošti natursens7@gmail.com lahko potrošnik pošlje tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave.
Skladno z določili 43.č člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov natursens7@gmail.com ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu.
Potrošnik nima pravice do vračila oz odstopa od pogodbe v primeru ko govorimo
o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali
higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
Pri vračilu je potrebno priložiti kopijo računa.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu: Natur sens d.o.o., Ložice 28,5210 Deskle
Obrazec za odstop od pogodbe najdete TUKAJ.
Natur sens d.o.o., Ložice 28, 5210 Deskle, v skladu s 3 odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Ur.l.RS. št. 81/2015; ZlsRPS), svoje naročnike, stranke in obiskovalce spletne strani obvešča, da za reševanje potrošniških sporov ne priznavamo nobenega izvajalca. Vedno se pa bomo trudili vsak spor rešiti v obojestransko zadovoljstvo.
Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov – SRPS:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
* odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
* blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
* vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
* artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
* artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
* artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
* je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Podjetje bo potrošniku pisno odgovorilo na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: natursens7@gmail.com
Podatki o sklenjenih pogodbah/opravljenih naročilih so shranjeni v sistemu DR NATURA spletne trgovine oz. na sedežu podjetja. Uporabnik lahko zahteva podatke na elektronski naslov natursens7@gmail.com ali na sedežu podjetja.
Pogodbe se sklepajo samo v slovenskem jeziku.
Informacije o izdelkih in ostali nasveti na tej spletni strani niso nadomestilo za ustrezno medicinsko pomoč v primeru zdravstvenih težav in niso zdravniško priznana za preprečevanje bolezni. Proizvodi in trditve o posameznih izdelkih preko te spletne strani niso bile ocenjene s strani državnih institucij in niso namenjeni za diagnosticiranje, zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Informacije so zgolj informativne narave in niso namenjene kot nadomestilo za nasvet svojega zdravnika ali drugega zdravstvenega delavca. V kolikor uživate kakšna zdravila ali druga prehranska dopolnila in v kolikor sumite kakršne koli zdravstvene težave se pred uporabo naših izdelkov predhodno posvetujete s svojim zdravnikom ali farmacevtom. O uporabi, tveganju in neželenih učinkih se pred uporabo posvetujte z zdravnikom ali s farmacevtom. Nosečnicam in doječim materam uporabo odsvetujemo, ter prav tako otrokom in ljudem s kakršnimi koli zdravstvenimi težavami. Pred uporabo se obvezno posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.
Navedbe pri posameznih superživilih, prehranskih dopolnilih so zgolj informativne narave in niso bile potrjene s strani evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
Vse spletne vsebine, tako na spletni strani kot uporabljene za spletno oglaševanje je pripravil Upravljavec in za njih Prodajalec ne odgovarja.
S spletno trgovino upravlja podjetje:
Natur sens d.o.o
Ložice 28
5210 Deskle
Tel: 05 3027837 ali 040332445
E-pošta: natursens7@gmail.com
TR pri NKBM d.d. SI56 047500001689403
Nova Kreditna banka Maribor d.d., Ulica Vita Kraigherja 4, 2000 Maribor
ID št. DDV SI32825781
Davčni zavezanec: DA
Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Novi Gorici pod št: 2009/329, datum listine 5.1.2009
Matična številka: 3466116000
Podjetje NATUR SENS D.d.o.o. zagotavlja, da so vsi podatki v spletni trgovini pristni.